Nokia 6300 [Closed]

Report
-
 shashi -
Hello,
I have Nokia 6300 phone. I installed GPRS setting before and afterwards I remove them by deleting the settings. Then I reset the phone to factory defaults. But now I tried to install GPRS setting to the same phone but it says "only 70 sets allowed. Discard setting?" When I tried to install manualy it says "Cannot add new account. Memory full". But phone have 4.3MB free memory. Please help me regarding this matter.

4 replies

Plz update ur phone software.
And enjoy.
1
Thank you

A few words of thanks would be greatly appreciated. Add comment

CCM 2942 users have said thank you to us this month

hi there,

format the phone memory itself

then try again

Thanks
"sólo el 70 conjuntos permitidos.

PASO 1: Descargue el software de El El "OXYFILE". Es el software de las Naciones, El Unidas Que le permite Acceder A la memoria Móvil. Es el software de las Naciones, El Unidas le permite Acceder memoria flash de la uña de la.

PASO 2: Instale Y El software lo Lanza.

PASO 3: triturador de cable de El Telefono al Ordenador de las Naciones, MEDIANTE Unidas de Datos o bluetooth.

PASO 4: Vaya al Explorador de Archivos Sí encuentra en la Instancia de instancia de parte inferior izquierda de la Pantalla.

PASO 5: C predefomadm Vaya un: ampliar y \ (Abrir) omadm.

PASO 6: Ahora Usted PUEDE ver, habra 31 Carpetas (Con Nombre 01-31) y Una Carpeta Con El Nombre PRECFG omadm Dentro.

PASO 7: Parámetros de Los 31 Carpetas Hijo Usted ha guardado anteriormente y de no se quita en si (No Hay Segura Estoy de 01 y 02).

PASO 8: Eliminar TODAS LAS Carpetas EXCEPTO PRECFG, 01 y 02 o PUEDE Simplemente Borrar Carpetas las 2 o 3, segun Su necesidad.

PASO 9: Ahora ha Borrado de Todos los ajustes deseados.

Ésto funcionó conmigo Muy bien
my mobile 6300 is unlocked and i have fogot the sequrty passward plz help me

Subscribe To Our Newsletter!

The Best of CCM in Your Inbox

Subscribe To Our Newsletter!