AYUDA LINUX
Solved/Closed
wolfiestates
Registration date
Saturday January 18, 2020
Status
Member
Last seen
January 19, 2020
-
Jan 18, 2020 at 07:22 PM
David Webb Posts 3177 Registration date Monday November 25, 2019 Status Administrator Last seen May 15, 2023 - Jan 19, 2020 at 07:00 AM
David Webb Posts 3177 Registration date Monday November 25, 2019 Status Administrator Last seen May 15, 2023 - Jan 19, 2020 at 07:00 AM
Hola,
Estaba instalando linux cuestion que al terminar de instalarlo saco el pendrive que tenia linuxmint, reinicio y me sale el mensaje de “ Reboot and Select proper Boot device”. He intentado varias cosas rn google que he encontrado pero nada me ha servido. Por favor necesito ayuda porque me dice como que no tengo sistema operativo, linux solo me funciona con el pendrive puesto. Y encima lo he instalado con la opcion q borra el disco e instala por completo linux. Ayuda porfas
Estaba instalando linux cuestion que al terminar de instalarlo saco el pendrive que tenia linuxmint, reinicio y me sale el mensaje de “ Reboot and Select proper Boot device”. He intentado varias cosas rn google que he encontrado pero nada me ha servido. Por favor necesito ayuda porque me dice como que no tengo sistema operativo, linux solo me funciona con el pendrive puesto. Y encima lo he instalado con la opcion q borra el disco e instala por completo linux. Ayuda porfas
Related:
- Xvideos.com xvideoservicethief 2019 linux ddos attack online free download
- Xvideos com xvideoservicethief 2019 linux ddos attack online free download - Best answers
- Xvideos xvideos xvideoservicethief 2020 linux ddos attack online free download os - Best answers
- Kali linux iso download - Download - Linux
- Ms access 2019 free download - Download - Databases
- Office home and student 2019 download - Download - Office suites
- Fc 24 free download - Download - Sports
- Microsoft store download - Download - App downloads
1 response
David Webb
Registration date
Monday November 25, 2019
Status
Administrator
Last seen
May 15, 2023
6,926
Updated on Jan 19, 2020 at 07:01 AM
Updated on Jan 19, 2020 at 07:01 AM
Hello, you are posting on the Anglophone forum. Try asking your question here on the Spanish forum.
Gracias!
Gracias!
David Webb
Content Editor and Community Manager - CCM.net